if u like this blog.just click

Monday, January 24, 2011

tesco,tesco,tesco...

dalam sejarah hidup aku,ini tesco kedua yang aku pergi..!!first tyme aku pergi tesco yang kat eypo dekat2 dengan jaya jusco.hmm..sudah sekian lame aku tak berjalan-jalan di pasaraya.dah masuk dalam tesco tu,aq usha2 la harga barang yang dikatakan naik.aku ingatkan naik seket jerk...rupenye.naik mendadak..
susu HL dulu rm3.90 je...tapi,sekarang dah mencecah rm4.40..ayoyo...makin meningkat uh..
walaupun kebanyakan harga barang naik,ade jugak harga yang dikawal kerajaan 1Malaysia..iaitu minyak masak.aku  respect la kerajaan kerana dapat mengekalkan harga minyak masak..diharapkan,kerajaan mengenakan tindakan terhadap pemborong yang menyorokkan barang kawalan..

No comments:

Post a Comment

komen ea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...