if u like this blog.just click

Monday, January 24, 2011

aku dan kawan


>>aku upload gambo nie...coz ia nye...penuh kenangan...aku ngn budak nie satu sekola rendah dulu...sekolah rendah islam at-ta'alim...di seri manjung,perak...dari darjah satu aku kelas ngn dye...kami memang sudah ditakdirkan bersame...tyme darjah satu...kami kelas 1 fathonah...n then darjah 2 bukhari,3 bukhari,4 bukhari,5 bukhari,6 bukhari....tyme darjah 6,khas untuk budak upsr...sekola rendah aku ade provide hostel buat calon upsr...kami due dok hostel...gak...bilik un same...name dorm nye....s 12...hahaha...
>>nak dipendekkan citer...aku,izmul n kawan2 laen dapat tawaran masuk ke sekolah izzuddin shah,ipoh....so,seramai 8 orang(if aq x silap)...budak lepasan taklim mendaftarkan diri di dewan tan sri ghazali jawi..sebagai pelajar sis...
>>sedang sebuk mengemas  loker baru..tetibe suare yang macam pena aku denga...menegur aku dari belakang..."assalamualaikum aman"...rupenye izmul...yang tegur aku..aqku un berjabat tangan dengan dea...dalam seminggu di sis selepas minggu orientasi,...ade placement test untuk membahagikan pelajar tingkatan satu mengikut kelas masing2..
>>result nye,aku sekelas dengan izmul lagi...1 ibnu sina...same gak tyme f2(2 ibnu sina) n f3(3 ibnu sina)...aku ingat...bile f4...msty ramai yang pindah termasuk izmul...rupenye idak...izmul x pindah dari sis...
>>sekali lg aq same kelas dengan dea...4 pengajian islam 2..n 5 pengajian islam 2...at the end of 2010..itu lah kali terakhir aku bersame dengan dea..
>>harap2...ukhuwah yang terjalin kami berdue sekian lama tidak putus begitu sahaja...amiiiiin....ya rabbal alamiiin...

2 comments:

komen ea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...